äntligen

klar med allt pluggande nu. Eller för idag men det är ju alltid något. Har suttit och pluggat matte med papsen i en timme. De gick bra och jag känner verkligen att jag kan de. Imorgon är det prov första lektionen sen har vi musik och idrott. Och sen slutar vi efter lunch. Skönt! Och jag som ska på ett jobbigt besök imorgon. Ush jag får typ ångest. Fan att det ens har gått så här långt. Så jävla dåligt av mig. Men men man får stå för sina misstag. Som tur är följer bästa Moa-li med. Det betyder väldans mycket. Hade aldrig klarat av att gå dit själv speciellt inte om det är som jag tror. uuuuh! Nu ska jag sova, ganska tidigt för att vara jag men jag är verkligen galet trött. Sov ju nada inatt. Så pyss och sovgott!

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0