fredaaaaaaaaaaaaaaaag

Mina förhoppningar var att detta skulle bli en bra kväll men incke sa nicke. Drog till Isabelle direkt efter stallet. Hann inte ens duscha hemma så drog bara på mig ett par mjukisar och sen så duschade jag hos henne. Väl där var Sofian och Jeppe. VI åt och sen gjorde vi ingenting. Efter ett tag kom Bella och Emma instaplandes. Eller Emma visste jag ju att hon skulle komma men jag blev väldigt förvånad när jag såg Bella. Hehe Bellis ta inte till upp jag blev glad att du kom :) Sen så var det iallafall tråkigt där och eftersom jag har varit en stygg flicka var jag tvungen att vara hemma tidigt så när dom andra drog vidare gick jag hem. Tråkigt på ett sätt men ändå skönt att vara hemma. Dessutom är jag galet trött så tänker nog lägga mig i sängen och försöka sova. Dagen imorgon ser ut så här att först ska jag sova jätte längeeee, sen ska jag vara duktig flicka och plugga  och städa och sen ska jag till stallet så fullt upp imorn alltså! hejsvejs!

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0