lugn

Okej, förlåt för mitt tidigare inlägg men jag blir bara så arg på att de aldrig kan förstå. Jag har alltid vart den som står emot min omgivning och de borde de veta efter 15 snart 16 år. Två veckor före lovet var jag jätte sjuk men gick till skolan ändå. Satt där med mina snörvlingar och hostandet. Hela lovet var jag igång och gick upp tidgt för att rida. Visst, jag tycker det är kul men man kommer till en gräns. Sen så i tisdags tröttnade jag bara. Hade jätte ont i huvudet och samma idag och ni förstår ju inte de så de var anledningen till att jag inte sa något. Försökte hålla masken men de gick inte. Förlåt för att jag inte lever upp till era krav och är den perfekta dottern som ni vill att jag ska vara. Jag tror att jag nog aldrig kommer att bli det ens. Jag vet vad jag vill hålla på med och de kan inte ni ändra på. Antingen är ni med mig i  mitt val eller så skiter vi i det. Ditt straff kommer i hjälpa någonstans!

Åsikter
Postat av: ...

asså hela du är en jävla galning !

2009-03-05 @ 12:17:49
Postat av: Pälli

galning? oj ska de här bli ännu en av dom bloggarna som blir som små forum för folk som inte gillar skrivarna?

Du är ju den du är och de kan du ju inte ändra på, ni har säkert bra stunder tillsammans! tänk possitivt med allt så funkar de, de är mitt ordspråk ;) <3

2009-03-05 @ 17:32:03
URL: http://megahemligt.blogg.se/
Postat av: hanna

ja eller hur ellinor. jag tycker att man ska stå för den man är!

2009-03-05 @ 23:08:02
URL: http://hje.blogg.se/

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0