sammanfattning av helgen

I Fredags åkte jag till Ann och de var faktist lite roligt. Hade inte så mycket att göra så de va skönt. ÅKte hem i lördags eftermiddag. DÅ åkte jag hem och sov för jag var sjukt trött. Blev väckt kl 6 av barnen som skulle titta på tv.

Igår var jag med Persimon. Och ja de blev inte så lyckat pga en viss grej men skit samma. Jag hörde vad du hade att säga och nu vet jag vad du vill. Vi åkte hem till honom och tittade på film. Twenty One tror jag att den hette och de va sjukt bra. Eller kanske inte sjukt men bra var den iaf. Sen så lite senare framåt natten körde han hem mig. Även fast jag hade sagt en tid till mamma blev hon inte sur när jag höll den. skönt! Jag tror föresten att oturen har vänt. Nu har de inte hänt något när jag åkte med Persa på två hela gånger. Annars brukade vi jämt krocka, bli stannade av polisen eller köra fel väg. Men som man brukar säga. Tredje gången gillt. hehe.

Idag ska jag nog mest sitta och plugga och lite senare åker jag ut till hästen. Shit vilket tråkigt inlägg egentligen för jag tror inte så många bryr sig men jag skriver för min egen skull.

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0