orden räcker inte till

När man man skriver så brukar det vara positivt, för att man ska beskriva hur mycket man uppskattar något eller dylikt. Denna gång är det tyvärr tvärtom. Jag ska helt enkelt vara fullständigt ärlig även fast vissa kommer tycka att jag är tragiskt och patetiskt!!

Jag är inte lycklig. Det finns stunder ibland när jag ser en gnutta ljus men för det mesta är allt bara mörkt och kallt. Det känns som om jag lever mitt liv maniskt. Går upp till skolan för att jag måste och där är allt bara piss också. Jag ser liksom inget kul i något jag gör. Ser inte ens något kul i att jag har världens finaste pojkvän. Och ja, jag tjatar om honom men det är bara för att han får stå  ut med mina humörssvängningar. Tycker fan synd om grabben! Jag vill vara glad, jag vill le och verkligen mena det.
Nu när jag ser glada och lyckliga människor mår jag dåligt.
Dåligt över hur jag har misshandlat mig själv och min omgivning till detta men även hur de kan må så bra och inte jag. Vad har jag som skiljer mig från alla andra? Varför mår jag dåligt? Jag har fan inga konkreta anledningar...
Egentligen borde jjag vara glad och må bra men det gör jag tydligen inte.

Och inte nog med de...jag har även förlorat min bästa vän, min syster, mitt liv. Det fanns en tid då jag försökte, då jag ville kämpa. Men det verkar vara förgäves. Jag skyller inte saker på dig jag säger bara så som det är från mitt perspektiv. Det känns så jävla hemskt. Jag hade någon som jag kunde dela allt med, någon som jag alltid hade kul med. Men nu är allt försvunnet och det känns så jävla jobbigt. Jag orkar inte längre. Jag vill inte ens möta dina blickar längre för det är bara jobbigt. Tänker tillbaka på alla stunder. Nästan som att ha gjort slut med någon är det.Och förlåt för att jag skriver detta i min blogg men det är ända platsen som jag litar på. Även fast alla andra läser den men när jag skriver här mår jag bra. Liksom lättar mitt hjärta. och nej jag vill inte ha någon bekräftelse från dig. Jag vill bara att om du vill så kan du läsa detta.

förlåt alla som jag skadat! </3

Åsikter
Postat av: matilda s

hanna, du förtjänar att må bra!!!!

jag blir så ledsen när jag läser de här, du är en sån underbar tjej och de är så synd att de är såhär. De finns hjälp att få. styrkekram

<3 <3 <3

2010-04-12 @ 22:36:31

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0