svett

Känner mig riktigt duktig som gick upp kl 7 imorse för att åka och träna. Jag hade ju liksom kunnat välja att ha sovmorgon men nepp det valde jag inte. Snälla säg att jag är duktig!? För övrigt var det väldigt längesen vi hördes så jag drar dagarna snabbt..I tisdags var det pluggdag i skolan med Marika, Romina och Moa-li. Gick bra! Kvällen spenderades med Jasmine, john och film. Såg Bröllopsfotografen som avr riktigt bra faktiskt. Onsdags gick jag upp tidigt och åkte och gymmade och sen så på kvällen var det hoppträning som gick sådär. Igår torsdag var jag uppe tidigt hos doktorn så nu äter jag antibiotika för den som ville veta. Sen till stallet där hästen fick nya skor, när jag kom hem var jag helt utmattad och mådde inte alls bra så sov i flera timmar och sen så kom john och vi åkte dit. Hum hum på kvällen så vet jag inte vad vi gjorde, eller jo! kollade på film med Tim och sen åt vi nybakad paj. Rätt mycket som jag gjort...Nu skulle jag åkt till stallet men vägrar åka tåg så får sitta här och göra ingenting, tänker strejka lite till faktiskt! puss

over and out, hje

Åsikter
Postat av: NF

Fin blogg , Diggar den !

KRAM

2010-04-09 @ 12:04:11
URL: http://nuurish.blogg.se/
Postat av: moa-li

jag kollade också på den i tisdags kväll ^^ då vet du :P

2010-04-09 @ 12:36:38
URL: http://mooali.blogg.se/
Postat av: Chrisalise

Very nice site. Well laid out.

2011-10-13 @ 07:03:03
URL: http://chrisalise.blogsmile.com

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0