klaaar!

Eller kanske inte riktigt men halvt klar, har fått upp garderoben nu och bytt till mina nya sköna lakan, ush så gosiga och lena dom var! Kommer ha väldigt svårt att komma upp imorn vill jag lova. Var skönt att vara på Ikea när det inte var så mycket folk faktiskt, man kunde typ liksom gå omkring och chilla.

Imorn är det skola som gäller och sen antar jag att jag måste sitta och plugga...MEn på onsdag då ska jag minsann till Väsjö och det är ju alltid lika trevligt! Tänkte faktiskt sätta på mig ryggskyddet dessutom för om jag åker likadant som förra gången lär det bli ganska mycket ligga och rulla sig i snön. Men va fan vem klagar, snö är ju mysigt ELLER!? Hmm, kanske inte om man har skidor och pjäxor på sig, blir inte lika bekvämt då....Så jag får nog se till att stå  lite bättre. Skriver så äckligt ointressanta grejjer känner jag. Någon ge mig tips på att bli bra på det här???!!!! Nu ska jag krypa ner i min sköna säng, sov goooott!


over and out, hje

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0