wanna go home

Jag tycker att allt är rätt jobbigt just nu. Saknar liksom mitt liv. kunna röra sig fritt. Sova med min pojkvän. Gå ut. Bråka med lillebror. Åka till hästen. Klappa katten. Äta middag med familjen. Allting är så otroligt jobbigt. Jag fattar inte varför jag har en sådan extrem otur. Idag har jag mest sovit. Jesper kom men jag var egentligen för trött, pratade lite. han gjorde mig glad! Tack jesper :) Sen vid 4 kom pappa men jag sov då, han försökte laga min dator, sen somnade jag och då kom john in men han ville inte väcka mig så han gick, sen satt han bredvid mig och vi pratade, han är verkligen bäst den där john. Sen satt han och sov en timme i en obekväm stol bredvid mig. Sen kom Jennifer med godis, tack sötnos. Sen kom Jasmine och Joel. Tack allihopa ni är fina för att ni kommer! Det som känns värst nu och som jag saknar mest är att inte sova med john, Krama honom innan man somnar. Vakna av att han håller om mig. Jag saknar honom. han känns så långt borta och ändå e han är varje dag. Snälla lilla knä bli friskt!! jag vill hem

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0