unlike

Just nu ogillar jag skullcandy extremt jävla mycket! Har haft 2 lurar därifrån nu och båda har typ pajjat svin snabbt. De ena och första paret kan jag till viss del hålla med om att jag va lite oförsiktig med men de som jag har nu har jag nästan bara använt hemma vid datorn. Blir så sjukt irriterad. De första pajjade direkt och de gick verkligen inte att lyssna på någonting alls utan att de hackade extremt mycket. De som jag har nu går ändå att lyssna på men bara ljud i ena örat för det mesta, eller aah om man inte går och lutar sig extremt mycket åt vänster så att man får nackspärr. ush!

Åsikter
Postat av: M E R E I

- så fin header !

2011-02-02 @ 14:48:39
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0