hej då på ett tag

Jahapp, nu har jag godkänt i alla ämnen och sommarlov. lite tungt att man är så kass men jag får ju i alla fall fortsätta nästa år!! Idag eller ah typ om några timmar flyttar jag in med Jessica. Ska bo och jobba hos Ann( min hopptränare) nästan hela sommaren. Bor där nu en vecka och sen ska jag opereras så har en veckas uppehåll men sen är jag där heeeeela juli. Blandade känslor. kommer lära mig sjukt mycket och utveckla min ridning (hoppas jag haha) men ändå lite trist att tillbringa typ hela sommaren där..men vad gör man inte för hästarn? ;) Har ju med mig kameran och kanske kan sno Anns sega dator men annars blir uppdateringen här väldigt kass. Kommer såklart föra in massa bilder när jag kommer hem nästa vecka men nu vet ni i alla fall vart jag är och varför det kommer bli tomt här...
hopppas ni har det bra!!

Åsikter
Postat av: Pillan

blir grymt när jag kommer och livar upp stället!

2011-06-13 @ 01:14:17
URL: http://pernillakranghed.blogg.se/

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0