är som gjord för att vika servetter eller nåt

Jobbet va segt som kola idag och dessutom va jag ju trött så blev ju bara ännu värre. Va sjukt lite kunder så har typ suttit och vikt servetter mestadels av kvällen. När jag kom hem fick jag reda på att jag ska till Nyköping imorn för att segla och få massage med alla brudar och mammor från elit laget så det blir ju väldigt trevligt! Men först ere skola och det är iochförsig också trevligt, speciellt nu när man får sån jävla status ^^ Nu ska jag ladda kameran, ipoden och sen soooova. Så jävla behövligt, fick fan inte mycket sömn inatt... TREVLIGT! :D

over and out, hje

Åsikter
Postat av: Anonym

fin blogg du har :) jag gillar den skaprt. checka min och kolla om jag har rätt om de jag har skrivit om kissie.?



kram beloni

2009-08-31 @ 00:02:10
URL: http://beloni.devote.se

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0