jag har ont i mitt öra och vill ha pengar

Idag var det handledar dag med samklasserna. Ganska roligt om jag får säga trots att jag hatar boule, kubb och brännboll. Men men, efter de drog moa-li och jag oss till täby och fikade med lite folk och tittade på massor av kläder och jag blev helt galen och ville typ köpa allt men de blev lite svårt eftersom jag hade no cash så ska ta och göra de på torsdag istället. Beroende på hur mycket pengar jag får tänkte jag köpa ett par små SkullCandy hörlurar också fast vettefan vilken färg, tittade på typ mintgröna men e osäker. Vill ju ha något som passar till allt så om nån har nåt förslag kan ni ju gärna dela med er av det! :) Sen åkte vi typ drygaste vägen hem till näsbydal och sen 610. De var jobbigt. Nu ska jag städa sen äta och sen göra ingenting. Treeevlans!

over and out, hje

Åsikter
Postat av: Anonym

ta ut skruven, så kanske värken går över:)

2009-08-25 @ 23:51:03

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0