poppa popcorn

Hittar inte sladden och nu ger jag fan upp! Får leta när jag kommer hem från landet vilker är på lördag och då ska jag dessutom straight to Vaxholm. Näääääääääiz! Just nu sitter jag och dricker julöl och lyssnar på Mgmt, bättre Tisdag kan ju vara svårt att ordna....Eller jo kanske, förra tisdagen var jag rätt nöjd med det där emd kärlek och grejjer men det försvann snabbt som fan. synd att det inte håller i sig liksom när det väl känns bra. Är mindre taggad på atta åka till landet faktiskt, skulle varit bättre att vara hemma men jag ska iaf ta med mig typp 100 filmer som jag ska ligga och titta på hela vägen ner imorn. Har ju hela baksätet för mig själv, så ska dessutom ta tjockt täcke och mjukisar, goare kan det ju inte bli!? Men nu ska jag röra mig ner till teven och kolla på något underhållande, ska nog poppa lite popcorn dessutom! :)

over and out, hje

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0