right now

Beffiner mig på min fars jobb på Ringvägen i MTG huset. Känner att jag passar in lite när jag har Felix Nirvana tröja eftersom Bandit sänds en våning upp, heh. Han sa att jag skulle tacka honom om jag träffade Bollnäs- Martin! Men här är jag iallafall och det är därför att jag och pappa ska åka och handla julklappar, när vet jag dock inte. Klockan börjar ju rinna iväg lite... Får se om Felix kanske kommer hit också, hope so!  Lägger upp fin bild som jag gjor nu också!



over and out, hje

Åsikter
Postat av: Anonym

Svårt att göra den bilden..

2009-12-21 @ 19:45:36
Postat av: Jenny

hälsa bollnäs-martin från mig med :D

2009-12-21 @ 20:24:54
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0