plugg

Har suttit och försökt förstå mig på matematiken men de vill inte gå in i mitt huvud. Hade nog varit bättre om jag hade jobbat på min Svenska uppgift som ska vara inne imorn men jag får väl komma på någon bra ursäkt. Jag har faktist redan. Mår så dåligt av att inte komma till skolan och bara lämna uppgiften rakt i handen men som sagt jag vet ju inte heller av känslan av att göra de. Filip sa förövrigt idag att han inte umgås med folk som bloggar och att dom bara är pinsamma. När jag då sa att jag bloggar för min egen skull sa han bara att men de gör väl säkert Blondinbella också. Haha sant men jag struntar faktist i hur många som läser och kommenterar. Visst det är kul men inte nödvändigt. Så nu vet ni de. Nä nu är klockan mycket. Tur att vi har köpt en ny espresso maskin som jag kan dricka av så jag slipper somna imorn i plugget. PYSS



Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0