Saturday

Idag vaknade jag av mig själv kl. halv tio så det var väldigt najs. Sover ju knappt på helgerna längre. Jag och Smulan gick till fåren och jag hade mina nya gummistövlar. Tyvärr var det inga glada får så de ville inte hälsa men lammen var söte iallefall. Sen kom min faster Anna-Karin och vi åkte med farmor i försök att hitta en balklänning till mig men det gick inge vidare. Satt typ på trappen resten av dagen. Har epilerat mina ben och fy fasiken vad det gjorde ont. Tyvär var fjunen lite för korta så allt försvann inte så jag fick ändå raka sen, jag har även haft fot bad. Det är typ det skönaste man kan ha. Gick på en promenad med Rolle innan maten. Älskar denn hunden, sjukt mysig och lekfull. Efter maten tittade vi på Tarzan, älskar den filmen också. Nu sitter jag iallefall här och resten av familjen+ Felix som man nästan kan räkna till familjen är i Hunnebo och käkar. jag ville inte följa med, måste ju passa på att vara med släkten när man väl är här.

over and out, hje

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0