i wish i could say it.

sorry för min låga uppdatering men gårkvällen spenderades i svinninge hos R and R. Sjukt trevligt att träffa alla de gamla. Miss miss! Pratade festivalerna och skit och blev extremt sugen på Roskilde, fan vill ju ut och uppleva världen. Men men vi får se vad det blir av, drömmar kan man ju alltid ha. Jag och Felix fick sova på loftet, skit bra tyckte vi och speciellt Martin som är allergisk mot hundar. Men det var tydligen inte så skit bra som vi hade hoppats på, svin kallt och dessutom hade jag äckliga nervsmärtor i höften hela natten och kunde inte sova. Men morgon blev det och ack så glad jag var, tog en fin cykel till bussen, hoppade av vid kulla, tog bussen till danderyd och väl vid danderyd där allting brukar vara bra för där går det ju alltid bussar. hmff tänkte jag...stod och väntade på samma ställe i över 45 min och ingen buss kom, däremot så bytte tavlan tid hela tiden på hur länge de va kvar. JÄVLA SL!! hem för lite mys med jonjon och sen till jobbet, sådär lagom bra dag typ

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0