hei do

precis sagt adjö till Moa-li och så det är lite jobbigt nu. annars då? Jo jag håller på och laddar upp lite sköna bilder på hästar och sen några som min pojkvän poserar fint i sängen på men som tur är är det inte jag utan Tim som har fotat dessa underverk. Lägger upp på facebook så snart det är klart och sen lägger jag upp här när jag har tid. Bloggen blir liksom åsidosatt. Här är min skriva av sig hörna typ, bloggen liksom tröstar mig och sen är det kul att lägga upp lite bilder bara för att hela bloggen ser liksom lite vackrare ut då...bilderna är nu klara och då återstår allt tråkigt titta igenom....puss puss!

Åsikter
Postat av: Cissi

Hoppas du haft en fin dag! :)

2010-10-05 @ 00:07:41
URL: http://cviklund.blogg.se/

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0