kaos

Tur för detta sjukhus att det var sista natten annars så....det bör jag inte skriva här. Vid elva tiden kom den andra tanten back from operation. Sen höll de på att fixa med henne och delade ut lite piller till mig och då sa sjuksköterskan att hon skulle sätta på min antibiotika tidigare så att jag skulle få sova, fick jag de? Nej tjugo över tröttnar jag för den första tanten snarkade så högt så då tog jag min lilla stilnoct och somnade sött, fick jag sova länge? ehm nej! En halvtimme senare vaknar jag av att tant 2 skriker efter en sjuksyrra och jag va ju fan helt groggy efter sömntabletter (hade dregglat as mkt) men då iallafall när undersköterskan kommer in frågar jag om droppet och hon ursäktar sig sååå mycket för att sjuksyrran inte kommit med de.

Sen så håller de på as mycket med den där tanten och pratar skit högt och hon bara babblar om massa saker. Så då reste jag mig fort som fan och tog mina kryckor ut i korridoren för att kolla om enkelrummen var tomma men det var de ju såklart inte, fast när jag kommer tillbaka så håller de på att flytta ut tanten till dagrummet, sjukt najs tänker jag fast fick ändå vänta till halv ett innan jag fick mitt dropp men då somnade jag iallafall. Vaknade vid fem tiden och hade skit ont så fick ta ett piller då och sen så vaknade jag inte förens typ en timme sen, så det var skönt. Dock är jag hemskt osäker på om de har satt min antibiotika som tar typ en halvtimme att droppa in och jag vaknade halv sju och då var det inget dropp....

Men men tant 2 är iallafall tillbaka i rummet när jag vaknar och hu jeda mig vad on babblar, aj aj! Rut är du vaken? och sen sa hon nåt om att bajsa på golvet, asså what the fuck är det för fel?? Så jag gick och sa till sköterskorna fast när jag är tillbaka så har hon vaknat och då går jag och säger att det inte behöver komma och går sedan på toa och sen är hon vaken. Fan tycker inte att det är ok att lägga en 17åring med tanter som inte ens kan sköta toalett besök själva och som snarkar helt förjävligt....Nu babblar hon igen hör jag genom hörlurarna...och jag tänker fortsätta ha det på!


Förlåt men tyckte att ni behövde veta!

Åsikter
Postat av: Ravnjeanett

many thanks for your dedications to this world

2011-07-28 @ 15:30:08
URL: http://ravnjeanett.bloglyric.com

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0