dansa, fastän

Hur glömmer man? Hur glömmer man bort alla de fina minnena som man hade tillsammans? Just nu är allting svårt, för precis exakt ett år sedan var jag som lyckligast, liksom på toppen av cirkeln. Då var allting grymt, livet lekte. Jag hade en frisk kropp, var kär och jag visste att någon var kär i mig. Jag kändes att jag behövdes liksom. Jag har sånt otroligt minne så jag kommer ihåg precis vad vi gjorde dag för dag, det är inte så bra just nu. Jag vill bara glömma. Jag vill ha dig ur mitt liv. In med nya roliga minnen, just nu har jag  fyra grymma resor att se fram emot. Men trots allt fina saker som jag kan blicka fram emot så har jag ramlat över kanten. Jag är på botten av cirkeln. Jag vill tillbaka till allt de roliga. Vara sådär skönt exalterad hela tiden. "Give me something funny"

Åsikter
Postat av: Jenny

du är stark hanna

<3

2011-02-16 @ 17:38:44
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0