yesterdayyyy

Ligger i min säng nu med jordgubbar och cola och ska försöka få lite plugg gjort. har som mål att göra klart 3 uppgifter denna helg och de betyder även att jag kirrar hem betyg i 2 ämnen till, hejja!! Sen ska jag fan belöna mig med ett par skor och en jacka! Nää men vill ni ha en sammanfattning av gårdagen kanske? jaaaråå

gorgonzola-ölspelmedpuck-kastapil-fota-åkacaprice-trångt-åkalimmo-mertrångt-klämdafingrar-ramlapåknäet-litedrama-åkalimmo-donken-superdupertrångt-baklucka-fjortisar-sönderblonderathår-deeptalk.

nu låter det kanske som att jag var jätte wasted med tanke på mina fingrar och knäet men de va jag ju inte alls, bara min vanliga otur...

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0