22.31.30

Har nyss gjort klart engelska och spanska arbetet. Bra jobbat Hanna! *applådera* Dagen har varit najs. Skola först gick bra sen var jag på anställningsintervjuv som också gick jätte bra. Stolt över mig själv faktist. Jag kan det där med att snacka. Sen gick jag runt lite i täby. Köpte en tunika och ett fint halsband som jag tänkte köpa på torsdag. Tog tåget hem och sedan cykeln till stallet. Börjar nästan bli en vana. Och den ska jag bannemej ta och hålla hårt i. Måste måste och vill vill ta hål i den där fucking naveln snart. Tar jag de har jag kommit till mitt mål och då är jag nöjd med min kropp. Red hästarna. DEt gick bra. Sen skulle mamma komma men världens bästa pojkvän kom istället. Han är bäst bäst bäst! Pratade lite med varandra sen mat och sen plugga plugga plugga och nu är jag äntligen klar. Bra dag va? Det tycker jag iallafall. Nu tänkte jag kila mot sängen ( lådan om man vill vara som Belliiiiiiiizzz <33333§§§§§§§) hihi (A). JAG ÄR MONGO! aja godnatt på er dear bloggreaders

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0