blää

Sitter i min ensamhet kl tio i tolv en onsdags kväll. Är nämligen tvungen till de då jag har en inlämningsuppgift imorgon i SO. Har kommit halv långt men jag orkar inte koncentrera mig längre. Glömde köpa red bull. De hade typ varit min räddning just nu. Imorgon åker en person till Alperna. Eller det är ju säkert fler som ska åka. Belsis bfriend nickis ska åka med sina polare också men jag menade en annan. Haha. Ellinor har förövrigt åkt till sin Mormor i pajala nu. Jag skulle tycka de vore roligt att åka dit så de ska jag nog göra innan jag dör. Bra planer va? Nu är jag så trött så jag bara sitter och skriver. Damp saker som är helt onödiga. Skönt att man inte blivit lurad idag iaf. Jag är så smart så jag går icke på nåt :P hehe. Jag funderar på att byta nationalitet till norsk. Norska är ett skönt språk och jag har alltid sagt att om jag ska gifta mig ska han vara norsk. Norrmän är ju rika och de som rider, rider bra. Norrmän är liksom bra på allt. Fast deras land ser fan inte så roligt ut. Typ jätte kallt och kalt högst upp och typ när Ryssland. Men men det finns ju många fördelar med de också. Man kan ju säkert köpa rysk kaviar billigt. å vad jag har damp. ska nog gå och lägga mig i soffan och sova lite. orkar inte gå upp till min säng fast de orde jag egentligen göra men skit samma. Somnade i soffan igår också av samma anledning. Men de är skönt fast våran soffa är inte så skön. Bellas soffa är jätte skön och jag har faktist sovit i den en gång. aja godnatt. Och Ajax säger att jag ska skriva något om honom så nu gör jag de. Det är han som åker till the alps. Han ska åka från frankrike till Italien och jag hoppas att han inte dör. sov gott

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0