hej?

Har aldrig tid att sätta mig vid datorn längre. Eller typ bara gå in och kolla facebook men sen är det alltid något roligare som lockar. Men livet flyter på bra ändå. Eller ja trots den lilla incidenten igår. sorry all som blev inblandade. Absolut inte meningen. haha ibland är jag bra pinsamm asså.

Så tänkte nog dra helgen nu. Mest för min egen skull faktist för att typ kunna kolla tillbaka om några år och se vad jag gjort.

Fredag, Red cosmos som är en mycket trevlig häst. Sen åkte jag med tommy och persi och köpte bil. Kom hem eller hem till tommy jätte sent och då vare bums i sängen då jag skulle gå upp kl 8 på lördan.

Lördag, Hjälpte min mor med priserna på Lokala ponnyhoppningen på Veda. Jag är grym som prisutdelare, haha. Hatar b-ponnyer som bara springer runt och ungarna som inte kan hålla koll på dom. Åkte ut till stallet red cosmos gjorde i ordning Samira för tävlingen. Tommy sov hos mig och vi tittade på film.

Söndag, upp ganska sent för att vara tävling. Hämtade upp Emma och Bibbi på vägen dit också. De gick bra för laget. 4a med 4 fel :D för min del gick de mindre bra. Som vanligt gick de. hehe.

Måndag, skooooolan hela dagen lång. Åkte till stallet red cosmos och Samira sen hem. Hände en sak som jag ej tänker förtälja men tack älskling för att du alltid ställer upp för mig. Är grymt tacksam!! <3

 That´s it! Funderar på att blogga lite mer regelbundet så att det slipper bli sånna här mega dryga inlägg. puss

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0