hoy

Sitter och har just ätit middag. Samma som i skolan (pannkakor) men jag åt inte så mycket i skolan. Istället åkte jag hem till min käraste och åt kladdkaka. mums va gott de va! Sen skolan igen. Hade so och valde vad min rapport ska handla om. Jag tänkte skriva lite om olika sekter och fördjupa mig inom knutby morden och lite sånt. Kommer bli himlans roligt. Ska ju bara se till att bli klar med Indien arbetet också. Ja, jag vet att skrev för typ en vecka sedan att jag va klar men då var jag bara klar med faktan. Nu skriver jag sammanfattningen och fördjupningen. Kommer bli klar idag ( :D )!!! Efter skolan åkte jag hem. Tog en macka och sen somnade vi. Var egentligen inte så bra eftersom jag hade bråttom men det var skönt att sova så det gjorde inte så mycket. Åkte ut till stallet efter tuppluren och red. Hela middagen har jag fått dras med mamma och brors tjafs. Båda är så himla griniga och sen går allting ut vöer mig som bara sitter helt tyst (?). Nu ska jag återgå till mitt pluggande och senare när de är klart ska jag ta mig en jäääääätte lång promenad. helt själv ( ??) hörs senare!

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0