nothing is what you think it is

Cykel turen var härlig. Pratade med Sofian hela vägen om hur dunder kul vi kommer ha o fbooo. *längtar* Väl i stallet red jag cosmos och tömkörde Samira. Skit varmt och dammigt vart de. Åkte sen hem till tommy och duschade och åt och sen fick jag skjuts hem. Och jag har blivit förskyld dessutom. Får nog ta och klä på mig lite mer. Jag som tänkte vara aktiv nu men då går man och blir sjuk. aja vänta lite till då. Måste ju vara fit till summern. Ush, hatar de sitter bara och snörvlar nu. Funderar på att gå och lägga mig tidigt. De gjorde jag i och för sig igår med men förskylningar brukar släppa om man sover mycket. Ska nog ta en Advil också. Men hej då

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0