aloha

Nu är jag hemma igen och jag är galet trött. Borde fan ta och sova lite mer men icke sa nicke jobba måste man. Men nästa helg funderar jag fan på att ta ledigt på lördagen så att jag kan ha lite kul med mina vänner och fira min födelsedag! Funderar också på om jag ska ha tårtkalas på onsdag. Det vore mysigt. Och sen på torsdag ska jag shoppa lite granna. Och på måndag nästa vecka ska jag shoppa ännu lite mer när jag fått min lön.  Wiie vad allting är roligt! Nu ska jag göra mig iordning och sedan åka till jobbet. ÄR gaaaaaalet sugen på pizza så de ska fan blir najs också, och på söndagar är det dessutom inte så mycket folk! wiiiho, grattis till filip föresten som vann finalen idag! :D

over and out, hje

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0