amusement

Såg på en film idag som var dålig. Wiiie, så mycket roligt hade jag att berätta :D Tog båten fram och raggade på grabben som jobbar på kiosken, haha börjar bli en vana att vi raggar på varandra, eller har gjort det i typ två veckor nu, haha. Kände mig otroooooligt snygg i min jacka. Filmen sög och nu ligger jag här. Längtar hem som fan. Issa och jag ska ha skit kul när jag kommer hem och andra kan ju också få vara med, wiiie! haha jag gillar att skriva wiie, typ mitt nya ord ^^Juste!! Jag tänkte söka jobb i sälen i vinter så om någon ska dit så åk dit under jullovet och åk till Tandådalen/Hundfjället. Fy fan vad jag och mojli kommer ha kul!! Fast först måste vi bara få jobbet...Nu ska jag sova

over and out, hje

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0