chips é gott!

Vaknade för en stund sen och nu sitter jag och käkar chips och nördar mig på fejan som vanöligt. Måste fan dra ner lite, sitter där varannan kvart eller nåt plus att i satt uppe jätte länge igår och msnade, det var fan kul assooooo! Idag ska jag nog chilla galet som vanligt, nej just ja jag ska hem och städa mitt rum och så ska jag hjälpa mamma med tvätten för det sa faktist pappa till mig när han ringde förut. Nu funderar jag på att gå och äta. Ska fråga om dom har nutella. Fan de hade vi inte. Fan fan fan. Nej men vi höres senare. Adios amigos!

over and out, hje

Åsikter
Postat av: sandra

chips e galet gottt

2009-08-18 @ 14:32:14
URL: http://kungensandra.blogg.se/

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0