dagen

Mitt liv är så hemskt jävla underbart. Har så grymt kul med mina vänner så man nästan dör! Igår hade jag roligt. Va i hallen och chillade lite och gjorde mig illa massor men de e väl också skönt. Sen så drog jag hem till Simme och dom duschade och sen hem till Moa-li där jag bytte kläder. Jag och moa-li kan förövrigt ha samma jeans. Fast dom sitter fan jävligt tajt asso! Sen drog vi till Drottninggården och hängde där ett tag och bröt arm och chllade in tha kitchen men de va typ bara några som vi snackade med. haha The Gang lr nåt liknande... Har galet roliga filmer som jag snart ska lägga upp i bloggen. hehe vlog blire ju då. Sen vaknade jag och sen så åt jag och moa-li chillade, drog en fika i centrum med Mikaela hem till mig hem till henne och ja där e jag nu! Ska alldeles strax bege mig ut till stallet oh ta mig en liten sväng. Förövrigt e jag sugen på at cykla bara för att sätta 180!!!!! hihi Nä nu ropar Moa-liiii så bye bye!

over and out, hje

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0