jizz in my pants

Tänkte bara dela med mig av vad jag gjorde igår! Jag åkte hem till moa.li efter stallet sen satt vi här och åt köttfärssås och pasta. mums på de! Sen flummade vi oss vid datorn till klockan tre på natten och typ nördade msn och grejer. De roligaste va när vi splade in massa flumm filmer och skickade till en grabb. hahah Fy fan vad i e störda och jag älskar det verkligen! :D Nu ska jag köra Moa-li till bällsta station och jag ska hem och duscha, tvätta, städa och laga mat. Hahha nej men jag ska faktist göra allt förutom att laga mat! Fy fasiken vad vuxen jag känner mig just nu och ja de kan ju faktist behövas! hahah om nån random person läser detta kommer han/hon att förstå. 

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0