alohaa!

Sitter äntligen vid en riktigt dator, eller jo nej för det är ju faktiskt en PC och i min värld är det mac som gäller! Just nu är vi hemma hos barndomskompisar till pappa och dom sitter och dricker glögg i rummet brevid men jagtyp avskyr glögg så blev det ingen för min del. Lillebror hampus och ludvig sitter nere och spela NHL 10. Kul för do...jag ville spela nåt ninja spel men nähä de fick jag inte visst. Kanske ska ta och berätta och min julafton då!? Var mycket trevligt, smulan satt väl fast i mig exakt hela tiden. ehe hon är mysig! Fick min fin fina Bula mössa, underställ, halsband, gg pannband, LILA KLOCKAN (!!!!!!!!!) och så retusherings kurs för Photoshop. kan nog va en av dom sakerna som jag kommer använda mest efter mössan såklart... ehe sen ska vi köpa nya pjäxx och skiiis när vi komme hem. Men  nu ska jag nörda mig lite på faceebook. tjaa!

over and out, hje

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0