good morning

God morgon kära blogg eller hur fan man nu säger god morgon till en jävla blogg liksom. Heh har så mycket ilska i mig och jag vette fan vad den kommer ifrån, skulle behöva en sån där säck som man slå på as hårt. Det vore faktiskt väldigt najs!
Felix och jag har nyss avslutat vårt guitar hero spelande och nu ska vi gå och äta frukost. Igår eller ja inatt var vi uppe till 5 och tittade på smala sussie. Heh stört bra film egentligen, älska Pölsa! Nu står felix och tittar på ossians katt och jag vet inte riktigt varför men jag har hört att den är väldigt aggressiv och kan bitas, eller den bet Felix nyss typ.. Sen så ville jag bara säga att det är väldigt gött med jullov. Behövdes verkligen. Heh jag har spelat mw4 också, galet dålig jag är men men. Nu ska jag äta för jag är stört hungirg. höres!
over and out, hje

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0