i bilen

var nyss inne på facebook och blev faktiskt lite arg över att ingen tkr att jag ska göra dreads...MEN jag kommer såklart göra det ändå, galet snyggt! Sitter och smsar med Carro och vi har bestämt oss för att börja sy. Heh kommer bli stört mkt snygga kläder och dessutom väldigt lila! Men vi behöver ett namn typ bestående av några bokstäver men vi kommer inte på nåt :( skriv gärna vad ni tycker!! Nu ska jag fortsätta lyssna på outside med Staind!

Åsikter
Postat av: caroline

det kommer bli så jävla fett! :D jaa, dejan gav ett förslag, men jag kommer absolut inte ihåg det! haha, men jag fortsätter tänka på nått:) <3

2009-12-26 @ 17:58:59
Postat av: caroline

btw, gör dreads! snyggt som fan, jag vill me!

2009-12-26 @ 18:01:28

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0