00:30

La mig i sängen vid elva då jag ska upp tidigt imorn, eller rättare sagt idag. När jag precis håller på att somna hör jag något som brummar utanför. Jag går ner för att kolla vem det är och då är det Persa som står där. Så jag ringde och han ville ha pengar. Snäll som jag är klädde jag på mig och åkte ner till centrum och tog ut pengar. Kände mig faktist lite för snäll. Var dessutom lite orolig att mamma skulle komma hem under tiden och märka att jag inte låg i min säng. Men som tur va har hon fortfarande inte kommit hem. Men nu måste jag verkligen sova men som vanligt fastnar jag vid msn. Men med tanke på att de kommer bli en jävligt lång dag imorn lär jag ju sova nu, så godnatt!

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0