argumentation

Jag känner verkligen att jag behöver bli bättre på de. Speciellt gäller de när jag och mina päron tjafsar. Idag på svenskan gick vi igenom hur man egentligen ska argumentera och jag känner faktist att jag lärde mig en del saker. Och jag fick faktist nytta av de redan idag när pappa försökte tvinga mig att va barnvakt åt min bror. Seriöst, han är 12 år och vill aldrig vara ensam hemma. När jag va så gammal tyckte jag att de bästa i världen var att ¨få huset för sig själv lite. Men som sagt vi är nog väldigt olika. Ush, jag bli så trött. Jag vill absolut inte vara elak mot min bror för jag har inegnting att vara med honom men kul för mig att alltid sitta och vakta honom när inte mamma och pappa är hemma? ehm nää!

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0