bra skoldag, ja

Sitter i skolan och har just haft matteprov. Kan inte direkt påstå att det gick bra men jag gjorde et iallafall. De som har varit bra med denna skoldag är att Bellis äntligen kommit hit. Hon opererades förra veckan eftersom hennes korsband var av men nu är hon back on track igen. Lite jobbigt eftersom man måste vänta på henne och bära hennes väskor då hon går på kryckor ( ta inte illa upp vännen!). Men men jag är en bra vän så självklart gör jag de.

Nu är det snart språkstudio och eftersom jag ligger i riskzonen för att få IG så måste jag gå. Men det är bra för jag tycker faktist att spanska är kul. Vet bara inte varför jag inte anstränger mig lite. Men jag lovar att de ska börjas. Den här terminen tänker jag faktist strunta lite i musiken. Vet att jag inte kommer få högre än G och då är det bättre att satsa på spanskan, eller? Men nu börjar den så jag måste kila.

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0