energi?

Jag undrar vart man egentligen ska få den ifrån. Har så himla mycket att stå i just nu. Måste rida hästen varje dag olus att det är skit mycket i skolan. Men något skönt är att dte snart är lov. Längtar galet mycket!! Idag har jag vart i skolan sen åkte jag till stallet för hoppträning. Min häst har blivit klippt och de lbev jätte fint. Träningen gick bra och sen väntade jag på Matilda och åkte hem med henne. Förövrigt är jag numera elevrådsrepresentant. Känns bra. Vi ska typ bestämma om skoltröjor och vart vi ska ha balen och sånt. Jag och PÄLLI kommer äga. Sen har vi en ny svenskalärare. Man skulle skriva ett brev om sig själv till honom men jag skrve mest om mina hönor. Sen så började jag kalla honom för "Ålen" och då blev han lite arg. De var lite roligt. Men nu kom pappa så nu ska vi plugga matte. Känns sådär lagom kul. Har större lust för att sova men de måste göras.

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0