fredaaaaaag

Galet mycket flum idag i skolan. Men de är roligt. Skolan är nästan alltid rolig. Iaf med Bella och Elli. På spanskan fick jag va lärare eftersom hon skulle göra något annat. Kan inte fatta de men jag är nästan aldrig där och 'ndå kan jag så mycket. Sen så vare no och där hade vi ingen lärare så Bella och jag satte oss vid varsin dator och gjorde ingenting. Sen så hade vi en jätte låååååång lunch och de är aldrig kul. Efter lunchen var det dags för svenska med Åååååålen men jag råkade missa hela genomgången eftersom Isabelle och jag hade wrestling. Jag fick till slut de jag ville ha så det var massa bra :) Å jag blir jätte irriterade på mega fjortisen Therese  (floshoe) i min klass. Hon ska alltid kläcka ur sig dumma kommentarer som är totalt onödiga och idag gjorde hon de igen. Jag vill bara slå henne, eller nåt..... Nu ska jag åka till stallet och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. Förhoppningsvis ska jag åka till Brottby :) mysigt. puss puss
PÄLLI <3

Åsikter
Postat av: ,,

jag blir jätte irriterade på mega fjortisen Therese (floshoe) i min klass. Hon ska alltid kläcka ur sig dumma kommentarer som är totalt onödiga och idag gjorde hon de igen. Jag vill bara slå henne, eller nåt.....







AHAHAHHAHAHHAHA TJOCKIIIIS HAHAHHA DU SKÄMMER UT DIG FATTARU INTE DET?!?! PIMSAMT FAN...

2009-03-02 @ 08:51:06
Postat av: ..

du vågar inte ens komma till skolan nu ?..

2009-03-04 @ 11:58:13
Postat av: Anonym

HSAHAHAHAHAHHAAHAHAHAH driveru med mig ?

låt henne vara fjortis & jag förstår henne till HUNDRA att hon lägger kommenterar till dig, det hade jag oxå gjort.. skojare

2009-03-05 @ 17:28:34

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0