sunday

hemma igen. Känns typ som om jag bor på olika ställen nu. Är där så ofta nu.Hos ann alltså om ni inte förstod. Igår när jag kom fram red jag Quissico och Cookie och sen så putsade vi och packade. Sen chillade vi och tittade på tv. Och så när Ann kom tittade vi på hoppningen från GBG igår.

Dagen idag : Gick upp halv sju. Gick ner till stallet och fixade de sista med hästarna sen så åkte vi. På vägen dit åkte vi fel för Emelie sa typ fel väg till Ann. Men så kom vi fram och fick skit bråttom men så proffsiga som jag och Annis va så gick de prima. Sen så vare tävling hela dagen lång. När vi kom tillbaka till stallet red jag Ludde som jag förövrigt ska tävla på tror jag. Han är en söt lite c-ponny som bara är 5. Och jag ser faktist inte så stor ut. Sen så red jag Cookie och de gick skit bra. Ann sa att jag verkligen hittat knapparna på henne nu så nu är det bara att övertala mamma att köpa henne. Sen så åkte jag och mamsen hem och nu sitter jag här. Trött som fan. Och dessutom åker jag tillbaka på fredag och då är de ännu fler hästar att rida. hm... sovgott

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0