torsdag

Sitter nu och tittar på Knutby serien. Helt sjukt. Att folk ens kan vara så. Har inte tagit mig tid att skriva några inlägg på ett tag. Eller jag har helt enkelt inte orkat. Igår kväll var jag med Isabelle. Eller rättare sagt inatt var jag med Isabelle. Klockan var halv elva och då fick jag för mig att jag var enormt sugen på cola så då tvingade jag Issa att komma till mig. Eller vi möttes på Statoil som jag trodde stängde elva men dom stängde visst tio. Men eftersom vi redan var ute tog vi tåget ner till centrum och gick till macken. Ja vi är tjockisar. Sen när vi skulle åka hem gjorde jag en elak grej men de var faktist lite roligt. förlåt...
Imorn är sista dagen på lovet och jag är missnöjd. Tråkigaste lovet sen jag började skolan tror jag. Men de har varit ganska skönt att bara ta de lugnt. Behövs faktist ibland. Eller de har Bella sagt. Hon är min förebild. Och imorn åker jag även till Ann. Tror jag. Mamma hotar mig att stanna hemma eftersom jag inte har pluggat. Dåligt Hanna! Nä, nu orkar jag inte skriva mer så nu ska jag äta Ben & Jerrys. mumma!

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0