tröttis

Sådärja, har precis lagt mig i sängen och klockan är cirkus tio i tolv. Är sjukt trött och mår inte alls bra. Vaknade imorse med värsta förkylingen och va jätte hes. Sen när jag reste mig upp hade jag jätte jätte ont i foten efter gårdagen när jag blev trampad. Men som tur var gick lite av de onda över. Åkte till stallet och fixade hästen sen åkte jag och mamsen med SUF och MAJSAN till Södertälje. De var en trevlig dag men jag har inte mått så bra. Men nu tänkte jag iallafall sova. Ganska lång skoldag imorn men jag antar väl att de lär bli ganska många redbull. hehe. Men sov gott, gott folk!

Åsikter
Postat av: sofia

haha Majsan och suf . vilka söta namn jag och min mamma fick

2009-02-09 @ 19:22:55
URL: http://sufian.blogg.se/
Postat av: hanut

men de är ju för att ni är söta! :P

2009-02-09 @ 22:39:59

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0