min dag idag

Vaknade vid nio och ringde Bella som redan hade börjat (haha!) HOn ville att jag skulle hålla henne sällskap så jag tog min käre moped till Brollsta i Brottby. Trodde att det skulle ta 40 min men de gick fan bara på 20! ;) Sen va jag där typ hela dagen till tre och chillade, åkte golfbil och solade. Fast nu när jag tänker efter solade jag inte jätte mycket. Jag satt typ bara ute :P Sen när Bella slutade tog jag mopeden till Kårsta till Peeeeeeeeersiiiiiimon. Vi meckade lite med min moped brottades i gräset och sedan bjöd hans käre mor på Pannkakor med glass! :D muuuuums! Sen åkte jag till stallet och nu e jag hemma. Ser ut som en fucking kräfta. Inte najs! Imorn ska jag gå upp tidigt och åka till stallet och sen hem och sola och klippa gräsmattan :D

over and out, hje

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0