regnet fortsätter falla

Fick en välbehövlig sovmorgon idag till kvart över tio och sedan var det bara att sätta sig på mopeden och glida till stallet där jag va till två. Cookie skoddes och så städade jag bort alla Samiras grejjer i skåpet. Nu har jag börjat fixa på mitt rum och snart tänkte jag glida till täby för att ínhandla en söt liten klänning som jag kan ha på Lukas mottagning imorgon. (längtar!) I morse fick jag förövrigt ett litet samtal från min älskling som då befann sig i Tyskland men nu är han på färjan till Danmark. Han kommer tyvärr hem sent inatt men imorn får jag träffa honom! :) Ikväll tänkte jag nog hänga lite med Moa-li också. om hon nu väntar på mig i täby de vill säga! :P

over and out, hje

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0