friday

Yes, it is! Kvällen var planerad som en biokväll men så blev det inte. Istället blir det nog hemma film kväll med ett annat sällskap. Skönt på ett sätt. Det kommer nog bli mysigt... haha. Ponnyn gick förövrigt jätte bra idag. Red ett ganska hårt pass i ridhuset. Hade lite gallop bommar och sånt. Hon var väldigt duktig. Hoppas det går lika bra på söndag. Förövrigt skulle jag egentligen varit hos Ann nu. Hon skulle tävla imorn och hade 6 hästar men jag orkade inte. haha ja jag vet dåligt av mig men jag är så sjukt trött hela tiden och dessutom ville jag göra något annat eftersom jag bara tog de lugnt förra helgen. Hade i och försig varit roligt eftersom hon ska tävla cookie men men. Nu ska jag fixa mig lite. puss puss

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0