jag orkar snart inte mer

om det fanns en bok om dig, en bok så att man kunde förstå sig på dig hade jag läst den. Jag hade läst den hundratusen gånger upp och ner och bakofram bara för att jag vill förstå dig. Jag kommer alltid att älska dig. Jag kommer alltid att ha känslor kvar för dig. Men jag undrar hur länge de känslorna kommer räcka för att vi två ska hålla. Allting låter så bra när vi pratar om de. Sen när man ringer en kvart senare är allting helt annorlunda. Då är det plötsligt inte du och jag längre. Eller jo de kanske det är men de känns inte så. Allt de du gör sårar mig så hårt,även fast det inte är stora grejer. MEn det har blivit så mycket. Jag ångrar faktist att jag är så jävla undergiven och bara står och väntar på dig. Någondag kanske du kommer igen. Men det vet man aldrig, det vet man aldrig

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0