plans for the weekend

Fredag: BAL BAL BAL! Och jag ska vara där om cirkus 18 timmar. Efteråt blir det roligheter

Lördag: Hade tänkt gå upp jätte tidigt för att sedan hinna vara med min älskling hela dagen. Vi ska sola och bada i hans pol :D Sen på kvällen ska jag va med völvopöjken och tompalompa!

Söndag: Tobias Kumerius kommer hem från Thailand. Lilla kusinen har ju typ vart borta i 3 månader nu. Jag och pappsen ska åka och möta honom på Arlanda kl 7 på morgonen (suck) och vi ska ha med oss mackor med skinka och dijon senap. Sen ska han få obóy också för det antar jag att det inte finns där nere. Ska bli så roligt att träffa honom. Sen på dagen ska vi ta hem hesten till Söderby och på kvällen blire nog bio med mina två pojkvänner ;)

(inte långt kvar på So arbetet nu)

over and out, hje

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0