sunny summer

I fredags vare bal och jag hade skit roligt! Senare på kvällen kom älskling och hämtade mig och så åkte vi hem till mig. Igår var jag allmänt seg och va typ hos Johanna hela dagen. Vi hade världens galnaste uteritt men det var grymt roligt. Sen på kvällen var tanken att persi tommy och jag skulle åkt in till stan men som vanligt var völvopöjken seg så det blev film hemma hos Tommy istället. Somnade dock under sista filmen så vet inte hur den slutade men det var mysigt. Idag skulle jag egentligen åkt och möt kusinen men så blev det inte. Åkte hem när älskling åkte till jobbet och så köpte jag blommor till mamsen eftersom det är Mors dag. Hon blev nog glad. Sen klippte jag jag gräsmattan i bikini så att jag blev brun. (hehe) Och nu sitter jag här och skriva klart min no grej. Ganska skönt att jag fick göra den muntligt för nu behöver jag ju inte skriva värsta texten.

over and out, hje

Åsikter
Postat av: johanna

hahahaha ja glömmer aldrig den där gången vi red ut, haha inte alls idioter xD

2009-08-23 @ 16:27:51
URL: http://jhurtig.blogg.se/

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0