dagens Puttfit

Vi eller jag är inte som alla andra för jag lägger ju liksom inte upp dagens outfit å grejjer. Det är typ för att jag ganska knasig och gillar att dansa istället. Känns skönare liksom. (med Moa-li ofc!) Så jag (vi) tänkte att om ni vill kan vi ju säga vad vi har på oss i filmen men i kan säga det nu istället ^^Vi har på oss... Hanna : Nudie jeans, strumpor med flodhästar (moa-lis) Glansig polyester skit från hm (också moa-lis) och ett par mycket 6iga trosor från Victorias Secret (boyz kom och ta mig) Moa-li: (mina) jätte baggy levi´s jeans som är skit snygga! (nya för er som ville veta) Strumpor med kossor, mössa från Thailand, jag vet inte vad hon har för trosor men vi kan väl säa att dom är från Coop, HO0od dock bara warp men den är sköÖn! hejdå!
over and out, hje

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0