du är så yeye wa wa

Sitter här med mina nya fina hörlurar, nya fina byxor och moa-lis tröja som luktar moa-li. Jag saknar henne och det har redan gått en dag men vi är ju liksom så sjukt tighta, typ som systrar och berättar ju liksom allt för varandra. Aja nog pratat om henne fick ju hem burton brallorna idag och dom satt som en smäck. Var ju lite orolig för att dom skulle va för små men icke sa nicke. haha jävla jibber!! :D (hhihihi) nej men imorn längtar man ju nästan till skolan. Har bara två lektioner så det är mycket najs. Första bild lektionen vid datorer också. Ska typ göra en bild på ps typ hur man själv vill ha den. Och sen har jag bokat kamera inför helgen och dopet, mycket najs de du. Och nu sitter jag och funderar på vad jag ska ha på mig imorn, eller vilken tjocktröja, vin röd eller svart? ;) Nu tänkte jag typ snart sova, ska fixa lite grejjer bara! Lägger upp bilden på 09 outfiten 2morrow och då får ni kort på mina nya braxer osså! Pyss!

over and out, hje

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0